Tuesday, June 28, 2011

moh le kite masok " U " ~ ~ =___= "


Hai jejaka kacak dan anak-anak gadis sekalian...

Fuhhhh...finally settle suda.!!kire dah bolehlah lompat masuk kete drive sendiri g shah alam sebab dah macam tenuk jakun punyer eksited nak masok U...heee^^ , biaselah nak upgrade status dari budak sekolah menengah ke budak U...

Dalam usaha nak melompat tu aku packing barang gaye macam nak pindah rumah...kalau boleh cadang nak aje angkat almari aku ngan toilet2 aku skali g sane...mudah. dengan gaye ala-ala kadar mempersembahkan :__: Ops pindah rumah.... :))


Tudiaaaaa...banyak nak mampuihkan??? siap bawak helmet lagi..cadangan nyer nanti nak pakai helmet naik bas g kuliah..ok tak???haaa^^ karut..Ni semua barang kakak akulah..

So, for real one...Mempersembahkan ----->


Ehhh, jangan terkezutt pulak...memanglah sket aje...wat ape bawak bebanyakkan..bersederhana aje suda.!!yang penting ROCK...tetibe aje,,,,, :0

Pesanan : jangan kate aku semangat ok sebab aku kemas as nak antar kakak aku punyer barang tadi ke dungun, terengganu tomorrow..kire nanti balik rumah maybe jumaat or sabtu takdelah macam babun dan cipanzee kemas barang...satu lagi sbb nak rebut brg dalam rumah dengan kakak aku tadi..macam omputih alwais sailah "first come first serve"...klu aku kemas lewat nanti tak ke na-yer di buatnyer..heee^.^'

Kenape barang pompuan mesti lagi banyak dari lelaki??? heeee^__^

No comments: