Wednesday, June 1, 2011

2 Scene WAJIB Korea...


Salam semua...

Kalau tengok momentum update blog ni macam mencanak-canak..tak sabor-sabor rupenye nak mengupdatekan blog nie.bajet ade orang nak bace jer..." T____T " tapi ade aku kisah semua tu..kalau rase macam taknak bace boleh tutup browser sekarang jugak.untuk yang nak bace, selamat membaca.eja kasi betoi, ok...

Kalau kome peminat filem korea, sepastinye kome mesti akan terperasan hal ini .most story yang aku dah tengok mesti ade 2 scene nie. filem yang aku dah tengok...My girlfriend is a gumiho..pastu dream high, cinderella men and banyak lagi.

Part yang tak pernah tinggal adalah lari pecut beberapa kilometer. kalau tengok mesti ade je scene nak lari-lari nie. kononnya nak tunjuk romantislah tu tapi sebenarnya nak jimat kos penggambaran..kurang kos minyak.betoi tak???

-My Girlfriend Is A Gumiho-

-Dream High-

Lepas tu, scene kedua adalah menangis..bukan heroin menagis tapi hero ok...HERO dia..yang nie pun aku rase macam wajib taw tak dalam semua filem korea..aku rase macam nak tunjuk kononnya lelaki korea ni soft heart cam gitu..sweet-sweet lagi tue..meooww..

-Dream High-

-Cinderella Man-

Aku rase nie mungkin teknik yang betoi berjaya kot dalam cite korea sebab kalau dalam citer orang putih they show love by kissing and sexing and melayu...aku un tak tahu...sememangnya jarang nak nampak hero dia menangis dalam melayu dah english drama..nak lari-lari main kejar-kejar awek ape lagi..semuanya pakat nak naik kereta segala..tak reti langsung nak tunjuk tender and care taw tak..but in korea diorang memang pandai taw main hati kita dengan show their way of love and yang paling diorang nak tunjuk adalah pengorbanan dalam cinta...

2 comments:

ad said...

miss 1 ag part la.
---> hero salu kena dukung heroin kat blakang.
heroin mabuk, tumit kasut patah, terseliuh...etc. HAK3!!

shahnonsalleh said...

hahahhaha....

betoi betoi...boleh jugak