Friday, June 24, 2011

BFF : Aku, Afif dan Shamsul...^.^'


Satu hal lagi, here is my friends...my BFF...

Yang baju biru strip, hitam strip and colourful strip..kesimpulannye semua striplah..yang putih (bajunye tu), tolong abaikan yer..heee^^..he is not my enemy, but he is my friend...mungkin kalau diberi masa lebih skt, we will be BFF jugak kot..

Here is the thing, ...... seriously 'i don't know what the thing'..heee^^, nie namenye post orang banyak masa...


Tapi takpelah, sabaq jap aku pikir.....oklah macam nilah kire, aku saje post sbb mungkin satu hari nanti, time semua dah berjaya, then diorang lupekan aku....then i show them this to tell them :___:

I AM YOUR BFF...remember???
(siyesly, aku nampak hensem dalam gambar.!!)

nilah padahnya kalau dah tak bersukan di waktu petang...
senam jari sudah...
hee^^...
bye...

No comments: