Tuesday, June 7, 2011

Tahniah SBPI Gombak

Selamat pagi buta untuk pembaca tegar dan tak tegar blog gersang berbau aku...

Tengah aku sibok mempelopori bahagian 'edit post', tetiba aku terjumpe satu post yang dah berkarat-karat.bajet dulu nak story pasal pengalaman kehidupan arghh duduk dekat SBP Integrasi Gombak...tapi tulah hot-hot chiken drop..teheee.. T__T.
My Members.
So alang-alang dah terjumpe nie, alang-alang celup pekasam, biorlah aku tamatkan..tapi kalau nak tulis pasal pengalaman lagi, ehemmmm..........entahlah. aku pun dah tan ingat dah...tulah mak suruh tulis bior ingat degil. kan dah lupe ^^.

Anyway aku tetap ingatlah peristiwa menarik kat sini, perasaan lagi dengan kelas 5 AB ke IB aku pun tak sure..sebab memang enjoy sesangat...(muke bahagia)...semuanya best and mesra.
With Le Boys.
Look, how big my smile there???tapi acit punye lagi besar.tak adil..

So, di kesempatan pembloggan aku nie, aku rase it is the time to wish so really-really-really congrateslah dekat kome semua..i dont know about everybody but what i know most diorang dapat straight A...dahsyat sungguh....

Yang baju biru samar-samar tu,speckie, aku duduk sebelah dia time aku hang out dekat sana dulu..cube bayangkan dia dapat straight a-plusss tu..sejukkk perut mak dia mengandungkannya 9 bulan 10 hari...

Yang lain pun tak kureng jugak mostly straight A bengkok-bengkok..teheee..jangan mara.. aku meanskan a campur...but still gempak and better than me..bangga betoi jadik kawan diorang..

Most diorang ambik engineering, yang pompuan aku tak sure...by the way, gud luckss in ur life and dekat obersea jangan lupe tulis surat untuk aku...dalam surat tu selitlah dalam 5-6 dolar dengan ole-ole..

Finally, tahniah kome and gud lucksssssssss.....extra 'sssssss' for extra successfulness...

No comments: