Saturday, June 25, 2011

Apa kata anda, GADIS?



Mungkin kekadang apabila kita ingat kita telah sempurna, namun pasti kita alpa akan sesuatu yang penting.

Kadang-kadang apabila kita melihat orang lain, mesti kita terlihat ketidak kesempurnaannya bahkan kita juga serupa.

Dalam masa berlalu bersama angin dingin, kadang-kadang mesti kita akan menjadi ego dek kerana fesyen, sampai kita lupa bahawa kita telah menjadi mangsanya.

Kawan-kawan gadisku yang masih anak dara nan suci seembun titisan air pagi, ini bukan atas niat kutukan mahupun cacian, cuma ingin berkongsi satu coretan.

Mungkin kadang-kadang kita perlu menerima takdir dan ketentuan kerana itulah yang terbaik buat kita.

p/s: bile tulis lagi banyak rase macam semakin poyo yo-os aje..cukup sampe sini..tengok video nie, klu yang berukband dah takde kuase tu loading dulu, mlm karang baru tengok.

3 comments:

anah samsudin said...

thanks shahnon for this sharing..ak belum penah tgok lagi.huhu..ni la realiti masyarakat kan.hmm, renungan untuk diri sendiri jugak.

anah samsudin said...

thanks shahnon for this sharing..ak belum penah tgok lagi.huhu..ni la realiti masyarakat kan.hmm, renungan untuk diri sendiri jugak.

unknown said...

@ anah samsudin : welcome 2....takpelah sharing is caring...

heee^^