Tuesday, May 10, 2011

Tapi...I Takut Sangat

.
-look, i can fly..planetarium negara-

Entry kali nie special pasal story pengalaman pasal perjalananku ke selatan malaysia...anyway aku baru sampe menjejakkan kaki semula di rumahku pada jam 8.30 tadi lepas seminggu satu hari merayap macam kucing kurap...miawww3x..nie macam kucing gatai je..

1. Lepas abg baim hantar aku dekat sri putri, bukan sains seri puteri, tapi sri putri, johor..tempat nak naik bas pulang ke kampung..sebelum abg baim bye bye, aku dihulur rm50 cash..sebab eksited kuda sangat aku pun terus bye abg baim...abg baim beredar...aku jalan ke tempat duduk and nak masukkan duit tadi dalam walletlah kononnye...ALAMAK, mane duit tu...hilang sudahhhh..aku yang nervous-nervous kucing nie pun pusing-pusinglah macam artis hindustan cari duit takut keciciran..pusing punye pusing last2, hah tu dia..ditiup angin motor dan motokar yang berderu laju...aku ape lagi, rezeki tu yop, jangan dibuang..sprint habis ahh macam hussein bolt and suddently pritttttt...bukan bunyi wisel ok, tapi bunyi tayar kereta wira biru geser dengan jalan berhenti depan aku...memblock antara aku dan duit aku...aku pun terus buat lompatan melepasi bumbung kereta tue terkam duit tue macam helang kelaparan...ok sini bohong..ha3x..aku lari jer keliling kereta tu...when i take the money, suddently pemilik kete tue bukak pintu and kate'bak sini duit tue' siap sambil hulur tangan lagi...aku pun apelagi'kepala bapak kamu nak duit aku..ni nampak kaki aku..kalau nak rase masuk sini.'aku ape tunggu lagi bukaklah silat seribu cekap sekam hanafi...ha3x bohong lagi...aku yang dah cuak kebebek nie terus bangun and jalan sempoi tinggalan mamat india tue..sesukati jer mintak duit aku...entah nak beli arak ker berjudi...tapi sepanjang jalan tue memang berzikirlah, ingat Allah takut kat situ karang..tuttttttt...takut karang dikejor aku...aku lari yop...cuakk kot...

p/s: memang cuak bile dengan orang india..tak tahu kenape tapi sebab hormon kot..ha3x.

1 comment:

admiral said...

amende la. hahahah!