Wednesday, May 11, 2011

Riwayat Hidup Abdul Jalil Bin Salleh...


Hidup ibarat putaran roda yang kadang-kadang kita di atas namun kadang-kadang kita akan ke bawah kerana ini adalah fitrah kehidupan manusia. Semua manusia mengalami proses kehidupan yang sama dari seketul zygote menjadi embryo dan bertukar kepada cell, tulang dan lain-lain yang akhirnya akan menjadi seorang insan. Namun jalan merentasi kehidupan di dunia nan fana adalah berbeza bagi setiap hamba Allah berdasarkan ujian keimanan dan ketekwaan hamba tersebut.


Ok..cukup tazkirah tue...ha3x..sesebenarnye tujuan post kali ini adalah sepesial untuk abang jale sorang je sebab hari nie hari jadi abg jale yang ke #@ tahun..ha3x..tak bole kasi tahu sbb "the way to keep young is lie about your age"..so sebab taknak buat dosa kering dekat sini dengan membohong aku tinggalkan simbol..ok tak.

Abang jale selamat hari jadi. May Allah Bellest You Fourever...dari awal pagi lagi burung-burung nan berterbangan bercicip meraikan hari ini, angin nan sepoi-sepoi bahasa menusuk tulang meraikan hari ini, mentari pagi nan bersinar memancarkan cahaya pagi meraikan hari ini kerana hari ini adalah hari nan teristimewa kerana engkau dilahirkan di dunia. Maybe the world is better without you, but the world will be better if there is you.

Sebab sekarang nie tengah musim mengawan, aku pun lukiskanlah secara simple, dimple, pimple rentetan kehidupan anjale ok... cuba fahami.perhatikan segalanya dari hujung rambut sampai hujung kaki, warna dan segala untuk memahami.jangan membuat konklusi yang tersendiri..fahami dulu ok baru judge...



Jadi kalau dah faham jalan hidup..nice...and thanks sebab puji lukisan i ok..ha3x..perahsantan...jadi untuk bagi anjale lebih mengerti mungkin terkeliru gambar yang lassssssstttt sekali tue adalah your birthday yang masih lagi sunyi tanpa sebarang misteri...so tq anjale sebab nak bawak belanjer...ha3x...tq so muchh..oklah nanti ter'over' long karang entri nie...anyway..

SELAMAT HARI JADI

p/s...klik dekat nama di atas untuk kejutan...

No comments: