Saturday, December 31, 2011

Salam Tahun Baru 2012...

Tup-tap-tup-tap, setahun dah berlalu lagik and macam biaselah akan ade tahun barulah kan??? sebab the end of something is the beginning of something else...kalau kita tamatkan kebujangan kite maknanye kite memulakan kehidupan berkeluarga or kalau kite menamatkan pembelajaran kite, makanya kite akan memulakan alam pekerjaan kite...tak gitu ker???

Makanye tamatnye 2011 merupakan permulaan 2012 dan kite perlulah redho... -___-'' , aku pun redholah... **tetibe aje, tek paham ape yang nak disampaikan...pointless...

So, adalah kepoyoan tahun baru opkos semua beria nak ade azam, right??? so aku pun mahulah bikin satu dua kan sebab it is not a bad thing anyway..so, ape salah nyer kan...kome dah berhajat ker???

Hajat aku this year insyallah simple untuk cakap dibibir but i dont knowlah resultnyer nanti time 31/12/2012 nantikan...keh3xxx...so, matlamat2x tahun baru nie aku dedicatekan dalam bentuk berajah yer...berajah means gambar or klasiknyer foto ; -____0


Jadiknyer, ;P nilah kowt dulu 4 things in wishing list untuk new year yang mendatang nier...tapik same ade tercapai tak tu tak surelah sbb kite nie merancang aje, but Allah yang menentukan segale...

Klah, dah nak pukul 12 nie...aku kene postlah tapik sblm pos mestilah kene stop writing dulukan...LOL...lucu awal tahun nie, so peliss gelak yer...keh3xxx

p/s : so kat sini aku nak pohon maaplah klu ade salah and silap sepanjang 2011 and sape yang aku ade hutan silalah tuntut yer or maybe halalkan aje pun OK jugak...tq :0


No comments: