Monday, April 25, 2011

SBPI Gopeng Revisit


Oklah untuk menamatkan storrrrry-morry gopeng yang panjang lagi merunsingkan sangat nie, aku paksa diri minum kopi pahit tahap dewa punye agar mata tak kuyu..tahan segar tanpa kerdipan sampai subuh punya untuk memblog tegar malam nie...entah macam mane aku datang sekolah rase macam langkah kanan jer sebab always have nice activity and food prepare for me..this time aku pergi UniKL RCMP atau panjangnye Univercity Kuala Lumpur Royal College of Medical Perak..

Actually dekat RCMP ni takdelah buat ape sangat..cube bayangkan pameran kerjayanya ade 4 jer; kejururawatan, kedoktoran, farmasi dan radiologi...tempat makannya pulak ade 40 boots; nasi ayam, char kuey theow, donut, rojak, keropok lekor, makanan obes dan macam macam lagi...maknenye aku duduk luar jelah makan...menambah cholestrol...yang kesyukurannye tue selamat time tu jugak duit dah kong..kalau tak komfirm dari start sampai until baliklah melantak jer tanpa henti...


Along pameran adelah 2-3 benda yang menarik macam gambar first tu pasai buat pencuci muka+losyen dari betik or specifiknye getah betik..so sape rase banyak sangat jerawat or kulit kasar tu bolehlah sental je getah betik tu..jimat dan berkesan...tak percaya, cubelah???ha3x..rase lucu pulak bila tengok gambar asyik-asyik muke haiza...kire pinjam mukalah jadi model percume blog aku kejap...jangan marah ekk...


Sekali lagi rezeki celah kangkang...dan dan time ni jugak nak celebrate kejayaan straight a pmr...saje jer nak kasi aku tambah comel...benciiii..ha3x...anyway thanks to UDIN and TOPIK sebab belanje kfc...memang sedap walaupun takde sos dan kfc nyer dah sejuk...aku bersyukur..terima kasih buah kulagi..kalau ade bagi lagi...anyway gud luck spm 2012 nanti...

-penginapan di chalet sakit-

Pagi tue aku terus kemas bilik nie sebelum balik.time tu rase excited sangat-sangat nak balik sebab dah rindu bonda di kampung...tapi before tu kene kasi talk dekat budak form 1..aku pun main kasi jerlah asalkan aku dah kasi then aku boleh balik...ha3x..itu yang aku mau...

-muke time nie semua nerd jer-


Habis talk kire macam nak terus balik lah tapi tulah paham-paham jerlah bile dah glamour tu..kejap orang nie tahan, kejap orang tu tahan..buzzzy taw tak tapi tetap seronok..abis photo-photo aku pun balik...memang seronok pegi sekolah kali nie..hope-hope 5-6-7 tahun lagi datang sekolah time tu orang kene panggil Dr. Shahnon..ha3x..perasan...tapi amin...



-
thanks to sape yang bagi...sweet sangat-

Kepada sesape yang bace blog entry nie, doakan aku dapat biasiswa jpa and aku bisa further study dalam kos yang aku mintak...


"YA ALLAH, berikanlah Shahnon biasiswa jpa, AMIN..."

No comments: