Sunday, April 24, 2011

GOPENG DAY 1...


Salam soley-soley semua to readers yang dah macam ketagih hisap ganja as dah lame tak membaca blog entry aku..ha3x keperasan perasaan terlampau...hal kerana duduk bertenggek lame sangat dekat gopeng and terlalu banyak storry-morry yang nak disharekan, aku akan story based on day by day...so sape-sape yang nak tahu pasai interview guru french ker, data terkini sekolah, gosip-gosap school and etc. dont forgetlah to fo-ollow all the gopeng story nie ekk..


Sesebenarnye matalamat utama aku datang sebab dijemput untuk hadir hari anugerah kecemerlangan... yelah nak ambil plat and sijil jerlah katakan..dalam hati asyik bayang kalau dapat duit rm100 ker, percutian 3 hari 2 malam dekat bali ker, or maybe tiket wayang justin bieber exp. ker. barulah macam terharu sket..tapi ehemmmm hati tetap merasa kesyukuran...



Gambar time terima anugerah tu, kepala nampak gegor sebab excited sangat nak cium tangan naib cancelor utp tu..mane tahu tetiba jemput ke utp free of charge je ker...yelah anak soleh sape tak nakkan...tapi tujer yang ade, so bersyukurlah..cepat cakap alhamdulillah ok..

So habis HAC and as kene stay dekat sekolah, aku pun merendek jelah ke kawasan blog akademik and jumpe dormmates mutiara 4...tapi agak sukar nak ketemu semua ahli dorm sebab dorm dah rombak sistem datin roiga..look quite efisyen and sistematik sket compare to the year before square...prep malam time ni memang sunyi giler ahhh, 1000 kali berbeza dengan doeloe-doeloe..maybe sebab time diorang ketat-seketat-ketatnyer...mane tak nyer kelas pnp sampe pukul 4.30 petang..kire bersyukurlah aku dah diberhentikan sekolah tue..kalau tak mahu demam tersungkur aku letih dibuatnye...



So to the readers, doakan aku dapat biasiswa jpa dan boleh further study ke tempat yang lebih tinggi...AMIN

To be continue...

No comments: