Tuesday, April 26, 2011

AKU SEORANG PEMBUNUH...


Ha3x...entry kali nie tajuk macam gempak tapi sebenarnye aku bukannya bunuh apa-apa pun...memanglah aku dah membunuh pagi tadi.tapi bukanlah bunuh manusia, just bunuh sejenis makhluk Allah...maybe kalau sekarang nie kite nak bunuh pokok mesti gune kapak ker, gergaji ker, or maybe gune mesin tebang pokok tue..but for today aku bunuh pokok pakai alternatif zaman tok kaduk dulu, gune api aka fire...how to do???it is like this..exactly tanpa tapisan dari FINAS..


As kenormalannya, kalau nak bakar pokok, ingredientnya adalah api dan pokok dan tayar.

First, kelilingkan pokok dengan tayar buruk recycle tadi...pastikan keliling taw baru boleh bakar menyeluruh...

Then tanpa segan plus silu bakar ajelah tayar tadi tu...

Usha pembakaran tadi dengan mata kejayaan sambil berkata 'kite bako...' dengan gaya tangan seperti saye...

Teruskan mengusha pembakaran dengan tangan seperti saye, until api tadi yang menjulang ke langit turun menyembah bumi...

Finally, pokok yang tadinye megah menghijau akan mati di tangan aku...ha3x...

Kenape pokok nie mati???Ini penjelasan saintis

'bile kite bakar luar pokok nie, lantas xylem yang bawak air akan pecan menyebabkan air tak boleh ditransport ke all part of pokok..plus, without water it is diffucult for plant to life...so, it die.

So, itulah care unutk membunuh pokok...sekian terima kasih...oh terlupa plak, assalamualaikum..

No comments: