Monday, April 18, 2011

Lesson

Water never stop flowing, wood never stop burning, heart never stop beating, road never have ending like a time that never stop moving...



OK cukuplah intro bunga-bunga sakura tu..kali nie aku nak story about what happen to me yesterday.. sebenornye yang dalam planning ada banyak benda nak buat tapi ade jer masalah dan masalah yang halang.benci taw tak..

**Pagi-pagi sepening tu mula-mula of courselah kemas rumah as anak yang soley-soley dan berhati pegasus. lepas tu terus bantu bonda mengupas kekabu untuk buat bantal...


**Pastu as plan dengan anjale nak pegi urut belakang, aku pun get readylah nak pegi urut kat tempat yang just around the corner kat rumah bendak...urutan korea PERCUMA...feel die agak sedap dan perona+panas as maybe die percuma..abang jale pun try urut kaki tapi dia macam bagi short-short(bukan pendek-pendek tapi karen/kejutan elektrik) cam gitu jer.aku tak nak try sbb takut nanti saraf kat otak aku terkejut kene elektrik, bodoh sampai mati.ha3x..

**On the way jalan balik tu singgah bertandang kejap di warung chek kiah..makan laksa ekonomi..sebab ni jer yang termampu dalam kegusaran ekonomi nie...huuhuhu..50 sen jer semangkuk..kalau larat nak tibau 4 mankuk baru 2 hengget ..

-laksa+air bikarbonat=rm1.00-

**Petang ni aku ade dua aktivis yang bertindan dan tertindan...pertama ada kelas biologi..kedua amirul rahim ajak main futsal dekat teluk intan..konfius pikir nak mane satu...'insyallah' jawaban mudah untuk comfortkan hati semua...

**Aku yang tadi urut rupenye ade side effect die yakni mengantuk dan letih..maybelah as secare biologynyer kan sebab kelancaran darah yang menghantar darahmerah secara efisyen ke serata badan menyebabkan oxigen dalam badan yang cukup memudahkan untuk mata dilelapkan..so aku pun tidorlah..cadangnyer nak take a nap jer tapi astagfirullah...


-janganberfikiranlucahdisini-
**Dari pukul 1.00 bangun solat then tertido balik pastu sambung sampe asar..keputusannye, futsal tak pegi ok lagi, yang bikin sakit akal ni kelas bio tadi, budak dah taat menanti sifu ni tak datang2..hahhaa...kesian diorang.kejam betoi aku ni...xoxo
As the conclusi nyer...
"Hope for a nice yesterday
with a sweet today
and a better tomorrow..."

No comments: