Thursday, March 17, 2011

THANKS TO GOD...

.with the name of Allah, the most grasious and the most merciful...

Sebab tajuk macam keagamaan sket kenelah start ngan basmallah, baru ade berkat... so entry kali nie memang ditulis waktu muke tak dapat nak control senyum, hati un kembang kuncup tak berenti renti and seluar pun ketat semacam jer sebab jubor pun dah expand...excited sangat nie sebab aku dah dapat P..."aaaahhhhhhhhhhhhhh" jerit sebab rase memang terangsang sangat-sangat taw.bukan senang nak dapat...yelah sampai sampai, tue die dapat nombor 154, orang yang keenam terakhir. sape tak penat tunggukan..letihlah jugak..dari pukul 8.15 pagi sampe 4.00 petang baru abis...

Secara hati naluri nyer memang bersyukur sangatlah kan sebab dah lulus. so tak payah ulang dah..actually nak ulang tue takdelah kisah sangat..yang kisah sesangat tue bile nak kene buang:
  • mase lagi pergi latihan.dah tak boleh nak pegi kebun..so duit pun tarak..
  • duit bayar lagi rm150 free-free jer kan dekat jpj tue..

Anyway, nak wish so thank you lah dekat aku punyer driving teacher tuekan sebab dah didik aku sampe berjaya..hope hope nyer berjaya jpj akan berjayalah jugak result SPM aku yang nak beranak dah tue minggu depan...mintak-mintak ler dapat straight A+..AMIN...so disini sebagai bonus untuk cik leha, aku tolonglah promosikan kedai beliau..ambillah lesen disini kerana beliau yang terbaekkkk punyer...


"So diruangan sempit nie, aku mintaklah kite doakan same-same agar kite dapat result yang cemerlang, gemilang dan terbilang dalam SPM 2010 sebab result akan kuar next week cerite nyer...23032011..ingat nie, tarikh keramat taw...peace no war"


No comments: