Saturday, March 26, 2011

1 HOUR 15 MINUTES BE A "SIR"...


Ehem2x...Hari nie in my whole life history, aku jadi cikgu kat pusat tuisyen setia ilmu, teluk intan...ha3x...memang agak lucu larh jugakkan tetiba semalam pagi aku dapat call. die mintak aku gantikan sorang cikgu kimia nie yang tak boleh nak ajor esok..aku pown takdelah nak pikiaq dua tiga kali kan terus jer on...of course larh on sbb dalam talian dah cakap "nanti abis kelas saya terus bayar.." perghhhhhhhh... memang sonok bile dengor pasal duit nie...aku pown lepas tue terus ke tempat tuisyen nak amek note untuk esok..kene study dulu larh...


Hari nie, dari pagi aku dah ligan nak buat semua question dalam module tue..mane tak nyer dah 3 bulan tak mengadap bende-bende segale nie tetiba terus jawab soalan tahap dewa punyer..susah nak mampoih..aku yang dah memang gelabah-tahap-gaban yang dah tak tahu nak buat ape nie terus arghh pegi pinjam buku rujukan chemistry kat jiran sbb buku aku dah diwarisi oleh adikku...pastu tak cukup dengan tue aku siap calling-calling ngan nadia lagi nak surekan pasal empirical formula..mane tak nyer dapat budak otak hardcore karangkan tumpo dibuatnyer...



Then at 11.30 pagi aku pown pegilah ke lokasi berkenaan, masuk bilik kuliah lagak cool macam guru pro larh, rupe-rupenye takde sesape lagi...aku orang first . melampau anak-anak- murid aku nie..eksyen guru garang larh kononnyer...pastu diorang masuk..mule nyer memang ternaik bulu rome sbb student sampe16 orang tapi rupenyer yang datang 7 orang jer...aku ajar pown alahai kecipowt jer sebab sejam suku jer..memang rase bz larh waktu nie sir sane sir sini..glamour down..so habis jer ajar aku pown pegilah hantar name list kat kerani and sign kat form guru then die bagi aku sampul bunga-bunga..aku dah excited nak taw bape isi..tapi cover larh dulukan depan kerani...sampe jer kat moto aku pown bukak sampul and tararaa........ rm25 kowt...wow..meletup tue..1 jam suku rm25 hinggit...maksydnyer 15 minit rm5.. klu kerje KFC sejam 3.50..hahahahah

No comments: