Sunday, March 13, 2011

DHI 3: WELCOME TO FB PLKNians...

.-nak tengok hati plknians, dah suci murni ker-

Perasan tak perasan, lately nie aku asyik post pasal DHI jer ...maybe larh kot sebab nyer aku masih belum ade umphhhh lagi nak story pasal daily aku kot...anyway before nak melalut over-over nie, aku nak buat bery bery sepesial dedication dulu dekat amoi ucapan thanks sebab dah help a lot nak bubuh button like in my every post entry..so sebagai tande penghargaan u alls dengan usaha aku dan amoi nie janganlah lupe nak tekan button tue taw...

Again, tengah aku sebok belek-belek tengok facebook aku yang sekangkang kere tue, rupe-rupe nyer graduasi-graduasi tak bertauliah dari PLKN semuanyer dah pulang..Welcome Home All...but actuallylah, entry aku kali nie aku nak ask for experiencesssslarh dari mereke...looook extra S lagi sebab banyak sangat experience nyer...

How u all feel lepas bebas nak hidup like aku hidup kat dunia nie...takdelah time table and what so ever nak ken patuh..kawad sane kawad sini dah luput dah...makan kawah pown dah takde jugak..so kome bersyukur ker ataupun nanti kate "ahh miss nyer nak balik kem..."

The main nyer dekat sini, after kerajaan bagi kome semua macam macam bende percume, makanan lagi and etc. matlamat plkn dah tercapai ker belom...oklah maybe agak nyer kome sendiri pun tak tahu matlamat plkn yang sebenar nyerkan..so matlamat nyer ade 5 iaitu lebih kureng pasal patriotisme, integrasi nasional, perwatakan positif, semangat kesukarelaan and generasi muda produktif...hahaha..macam pemberita pulak..

But seriusly larh kan, saje jelah nak tanyer dapat ker kome capai semua matlamat nie...ker kome pulang nie and back to who you are again...or maybe balik nie dah bawak calon isteri/suami...alang-alang kome dah balik nie story-story larh sket pasal bende dalam pagar tue...sonok ker, sedih ker, rase biase-biase je ker...cerita larh..kite share sbb sharing is caring...

No comments: