Monday, February 28, 2011

SPM DRAMA !NTERVAL.....

entry kali nie aku nak showlah sket citer yang aku tengok untuk isi masa lapang aku yang terlalu lapangkan..so sebab banyak sangat citer tengok, sampai tak cukup jari nak kira walau guna jari iqram sekalipun (huhuhu jangan marah yer sekadar terkenang). but for todie aku nak tunjuk satu jer story yang paling menarik di kalbu...

so, jalan citer ceriter nie menarik sungguh ahhh..touching taw tak... secara over allnyer citer nie sesuai sesangat untuk kite kite yang tengah sibok nak memilih mase depan niekan....kite lah sape lagi..citer nie kate kite mesti follow kiter punye heart, taste dan bakat. jangan follow orang lain or ikut cakap orang lain nanti kite menyesal dan finally makan racun tikus...

jadi all the best to aku dan u alls isi borang upu taw..isi lek lok untuk yang blom isi and buat semakan semula untuk yang dah terlanjur isi bcoz nanti klu menyesal akhir akhir dan useless... jangan bunuh diri plak kesian mak bapak kite letih ternak kite dari kecik sampai besor...so jangan lupe tengok taw citer nie and pastikan ori baru beli...hanya mampu berdakwah sebab aku tak cukup kayer lagi nak beli yang ori.yelah cetak rompak rm6 and yang ori rm25..jauh tue bezanyer...ok hope ALL IS WELL...

sesape yang rase power english tue pastu nak bace sinopsis citer nie...KLIK...

No comments: