Sunday, February 27, 2011

MIMPI DATANG LAGI...

Sehari dua nie aku asyik bermimpi jer taw..aku tak tawlah nak percaye ker tak mimpi mimpi nie sebab orang kate mimpi nie mainan setan waktu kite tidor..tapi yang bertambah pelik nyer lagi bile ade jugak yang bagitaw mimpi yang macam nie maksud nyer macam nie...hei keliru betol lah macam nie...so sbb terlalu confius dan very excited nak taw pasal mimpi nie aku pun try lah bergoogling..pastu..nah banyak giler ahh pasal mimpi..KLIK...

Dua tiga hari ni hati memang rase tak keruan sket sebab kat orang kate nak keluar result 28/2 kan..so macam anytime asyik pikir pasal nie jer..sampai terbawak bawak masuk sampai tidor..dahlah mimpi yang pelik2 dan seram sangat..naik sampai erect bulu rome aku..tapi tulah yang tak siok nyer bile bangun kite macam ingat ingat kucing jer pasal mimpi tue...

Seingat ingatlah kan mimpi first aku very nice...aku dapat straight A tapi bukanlah A+ semua..tapi waktu tue enjoy lah jugak kan....hahahaha...pastu next day mimpi lagi tapi lain siket jalan citer nyer...citer nyer macam nie..aku mula mula tak caya bile orang cakap 28/2 kuar result, so sku pun takdelah pergi amek kat skolah..duduk kat rumah jer..pastu tetiba syira datang umah aku tunjuk dier dah dapat result..waktu tue aku macam blurrlahkan sebab syira dah dapat result so aku tanyerlah result dah kuar ker..and dier kate udah..so aku pun pergilah terus ke skolah dan amik result tapi kali ni result dier tak menarik so tak payah lah nak gtaw semua orang...

So, hope hope korang semua doakan aku agar dapat result yang cemerlang, gemilang dan terbilang taw dalam SPM nie....ingat jangan lupe doakan...

No comments: