Friday, July 1, 2011

AKU MASIH BABY.. =)


Hola semua baby boyz and girlz...

Hari ini hari sabtu.esok hari ahad.maknanya, aku akan pergi...tidakkkk mungkin...hu3x.esok dah kene periss kereta laju-laju ke shah alam sebab dah nak kene hanto balik masuk sekolah..opssss sorry, universiti yer..ape kelass jadik budak sekolah menengah lagi. i dah baligh ok..hee ^.^'' .

Terase macam semalam baru mak teran paksa aku keluar dari rahimnya.. pastu macam semalam jugak dengo apak mengazan kat telinga aku. rase macam semalam jugaklah baru aku kenai ape itu cinta, perasaan, kasih, kemaluan dan nafsu??? benar, memang terasa seperti semuanya berlaku semalam...


Memang still teRase macam kiut-kiut aje lagi... nak cubit-cubit aje pipi diri sendiri..tapi tulah bile tengok aje kat bahagian bawah.... sedor2, ........................... :___:


Ohmaigod.!!! WTH.!!! dah besar gedabak rupenye... rupenye aku dah besar. 18 tahun dah berlalu begitu saje...senjata pun dah ikut membesar jugak..heee^^..sedor2 esok dah nak masuk universiti..nervous tersangat rasenye..boleh ker nie???yakin ajelah??? ke nanT tetibe terbongok cammane???. arghhhh, biorlah yang nanti tu nanti ok, sabar dulu...let get through yang dekat dulu yer.. =)

But, that is realitinye....and i accept it as it was..makanya, secara officially esok aku akan mula menghupdated belog nie berkisarkan INTEC UiTM Shah Alam... bajet macam ade banyak mase terluang...

Maybe starting tomorrow, belog nie akan kelihatan seperti rumah berhantu and not up-to-date sebab lepas nie baru nak story pasai orientasilah, nak tayang2 katillah kononnye macam budak jakun yang lain tue, <--- jangan terasa, citer basuh, jemur dan lipat kain dan etc. kan3x ??? my belog will see a little more kuno compare bebudak lain, sebab orang dah sebulan sambung study, aku baru terhegeh-hegeh nak mendaftar...spent time extra sket ngan family..


This is the moment... i need to work hard for my own future, running from a kuno side to the globalization era..modern sket..heeee ^.^'' pray for my succesful yer...so now i must run to the mentol from lilin sbb nak maju ok...sementara tu sahut seruan kerajaan 1 murid, 1 sukan, 1 Malaysia...

Lari yop lari...

No comments: