Saturday, June 12, 2010

eraTKan HubuNGAN Dengan TEknologi

aku semakin hari semakin maju dan mula dikenali ramai. semua kelengkapan internet untuk perhubungan kepada diriku yang glamour nie terpaksa dipublishkan untuk pengetahuan umum. almaklumlah insan popular lah katekan. pelbagai ranjau onak dan duri dilalui untuk menghalang kepopularan ini terus tersebar tetapi tak termampu sebab diri ini sudah terlalu famous di mata dunia. kemudahan perhubungantelahpun dicerobohi aku. aku semakin dikenali dengan facebook, blog, yahoo messangger, e-mail, dll.

jadik kepada semua yang mahu menenali aku dengan lebih dalam bolehlah meng add aku di mana mana sesawang supaya kita bisa berbicara. dan kalau nak ikut perkembangan hidupku yang fana ini lihatlah laman blogku yang agak tidak gersang.
  • FACEBOOK : kidz_knight@yahoo.com
  • BLOG : http://unknownsolleh.blogspot.com
  • YM : shahnon.salleh@yahoo.com
  • E-MAIL : kidz_knight@yahoo.com / shahnon.salleh@yahoo.com

No comments: