Saturday, January 14, 2012

BKD - Big Kids' Day 2012

Ahad semua...keh3x...**takde perasaan nak start dengan ape...but should be salam kan..so, assalamualaikum semua...skunk nie tengah borink2x nie aku pun grab the opportunity untuk hupdate blog aku nie agar nanti orang tak kate aku punyer belog setarap ngan belog joyah senget...**again, tetibe...adushhh..

Enough meraban tue...oklah nie adalah berkaitan semalam...BKD or Big Kids' Day..aku post lambat nie does not mean BKD tue tak seronok or tak enjoy, namun sebab terlebih enjoy and letihlah aku terpaksa update hari nie...sememangnyer rugilah anda yang tak join kerana anda telah rugi satu daripada kebahagian hidup seorang ALMEC team members...hu3x...yerlah sangatkan...but opkosly i am not lying..



Yup...antara games yang diperlawankan adalah FUTSAL...ok, motip gambar first tue memang saje2x nak tunjuk aku beli kasut baru...he3x...yang second tu plak adelah team futsal kelas aku ngan aku as the reserve opkosly ade kat sebalik gambar, tgh pegang kamera...even kalah sampai semi tapik aku still enjoy...bajet jer, main pun tidak...aku ibarat manusia tanpa perasaan jer time nie sebab yerlah, i never played pun kan and one more thing i never like football or futsal or what so ever yang came waktu dengannyer...tapik yang important is i do happy for u guys... -___-'' a smile for them...

Lepas futsal ade wat tarik tali plak...wow2x, it is awesome and fun sesangat..



Again my face is not in the pic...sbb aku adelah ancker untuk team aku...makanya aku ade kat hujung sekali dan became out ofpic, AGAIn...huhu3x..pity face and pic cause dont hv photogenic face of me, bajet haram...feeling nyer macam memang seronok and like there is no exact one words to describe it sbb even skola aku dulu ade tarik tali aku tak pernah tumpang sekaki, selalunyer duduk tepi diam2x aje but this time aku bertarik-tarik...wahaha, indah sungguh pengalamnnyer...and whats more indah, my team do win once even kitorang punye team mostly kurus2x including ME, opkosly... :)



Last game adalah water zone...konsepnyer macam paint ball tapik gune belon air...mestinyer sbb tak mampu nak sewa bende untuk paintball kan...yerlah soran just bayar rm3 and breakfast plus lunch(nasik ayam) adalah ditanggung...ko mampu ker nak breakfast ngan lunch 3 hinggit...so, belon air pun belon airlah...yang penting seronok...oleh sbb kegigihan dan keawesomean bakal doktor memang terserlahlah keseronokkannyer...memang enjoy baiii...and kalau budak sekolah rendah tengok nie perangai bakal doktor, konfem diorang terus cancel cita2x nak jadik doktor...keh3x...

Akhir kalam, aku mengalami minggu keanakan dewasa yang bahagia semalam...thank you Allah for this newexperience...sememannyer hidup nie penuh dengan keseronokan...

No comments: